~sepanjang jalan kenangan, dari jejak langkah pertama~

By: de nuanza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 19-May-2010 06:23 Email | Share | Bookmark
n3 jalan2

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
salam...
ehehehhe...sory la...utk sesapa yg menjengah tp n3 ni x siap2
aku cuma sempat upload pic je, pastu byk keje nk wat...tinggalkan cam tu je
ni curik masa jap nk wat karangan...
ekekekke...aku kalau x merapu mmg x sah la kan...

kat bawah ni antara pic2 kenangan masa g umah KH baru2 ni





close up skit ngan tuan umah



antara menu2 yg dihidangkan...sgt marveles







ni la aktiviti semalam ni...blk dr keje en Garpil ambik
tetiba terus ke tasik lepak2 situ..dan apa lgi...bergambor la
ehehehe...tp jgn harap la kan nk ada muka en Garpil..aku je la yg jd model..keh..keh
gi situ pun x bawk kamera...so, hp aku le yg jd mangsa..hp pun hp la janji leh tersengih











pic cruise ni diambil oleh en garpil...
rajin lak dia meng snap cruise ni satu persatu hingga hilang dimata...yg diumpamakan kehidupan kita..yg semakin melangkah jauh dari hari ke hari...yg tinggal hanyalah kenangan silam...



ok...izinkan ku undur diri..keh..keh...nti kita jumpa lagi di lain n3...huhuhu..babai



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net