~sepanjang jalan kenangan, dari jejak langkah pertama~

By: de nuanza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 25-Sep-2009 14:52 Email | Share | Bookmark
catatan aidilfitri (2009)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



salam aidilfitri....
kembali juga aku ke putrajaya lepas seminggu kat kg
huuu...x bestnya...jap sangat raya dh pun seminggu....
entry kali ni, seperti tajuk di atas la...pasal raya je la...
gambar ada la skit2, mana yg sempat diambil....


::18 sept 2009::
perjalanan pulang ke kampung (kubu gajah, selama, perak)



bertolak dari kl selepas subuh





perjalanan yg agak tenang


::20 sept 2009::
hari raya


di pagi hari raya


yg kat belakang aku tu, kakak ipar aku, mak budak kecik tu
yg kat sebelah lak, adik ipar


aku x dak dlm gambo ni sbb aku tukang ambik gambar


ni kat umah tok
2 sweet lady kat belakang, tok dan MIL aku


en garpil ngan tok wan

::21 sept 2009::
hari raya ke2


ni dh siap2 nk balik aloq staq..yuhuuuuuu!!!!


ngan anak2 menakan


perjalanan nan indah....


hohohoho...dh sampai AS..ekekekekke

:22 sept 2009::
hari raya ke3

beraya kat umah mak sedara
pastu petang pi tasco...main game n mkn kepsi




ayam tu aku punya!!!!


jeles!
kat aku x suap pun






aku ngan adik dan kak cik
pic ni asalnya aku nk ambik be2 ngan adik
ntah masa bila pompuan tu boleh ada sebelah!
sengal!!



:23 sept 2009::
pulang ke kubu gajah
x de pic sbb aku tdo...huuuuu

::24 sept 2009::
beraya ngan kekawan kat zoo taiping
ekekekkke...






bukan aku yg nk bergambar ngan unta ni, tp unta ni yg nk bergambar ngan aku


aksi ngeri seekor kera mencuri nangka kat zoo
(tp bau nangka tu ngancam betul)
uwaaaa!!!! aku nk gak!!


cimpanzi yg berposing2 depan kitorang dgn lagak macho












teman yg setia dcc..(burung putih tu...)


kasih seekor ibu...


senyuman manis seekor buaya


landak


antara ahli rombongan
gambo di snap oleh encik garpil




encik garpil bersama abg dan adik dia...(budak kecik tu anak menakan dia)




dah letih jalan, singgah jamu perut kat medan selera bomba
nape ntah panggil bomba
dkt ngan balai bomba kot...
org taiping, tolong jawab sat..


set nasi ayam yg disertakan dengan hati ayam goreng kicap
pastu siap ada air asam..tp x de kuah kicap


sotong kangkung
(ada sorang member aku x pernah dgr, n x penah mkn sotong kangkung..ohoiii..mana ko..mana ko...aku nk tunjuk gambo ni...)

::25 sept 2009::
raya ke6
perjalanan pulang ke putrajaya
sekejap je masa berlalu


sungai perak




setakat ni je perjalanan ke putrajaya yg sempat aku snap...
dh x de mood nk ambik gambo mcm perjalanan ke kampung...
lagipun aku lebih byk tdo dr berjaga...huhuhuhuhuhu


sekian la sudah perjalanan aidilfiti selama seminggu di kampung...
blk kl, dh mula pikir keje...
semoga kita dipanjangkan umo utk dipertemukan dgn ramadhan dan syawal tahun depan
selamat hari raya buat semua...maaf zahir dan batin ikhlas dari hati aku...
salam...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net