~sepanjang jalan kenangan, dari jejak langkah pertama~

By: de nuanza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 27-Jul-2009 01:02 Email | Share | Bookmark
majlis tunang kak chik

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


alhamdulillah...semuanya berjalan lancar minggu lepas...
wpun buat dlm keadaan mengejut n ala koboi, tp sudahnya, aku tgk meriah sgt...
tambah2 lak, kedua2nya pakai sedondon..dh mcm menikah lak aku tgk
huhuhu...apepun..semoga kekal ke jinjang pelamin..pandai2 la korang jaga diri dan hati memasing...
ok la...layan je la pices kat bwh ni...serba biru..huhuhuhu...
majlis ni x de hantaran pun...
cuma utk balas tepak sirih ngan bekas cincin diorg, adalah mama kirim skit pemanis mulut...
hantaran buat masa nikah nanti je...





masa menanti rombongan meminang



cincin di sarung oleh makcik tunangnya..(ibu dia dh meninggal)







sebahagian tetamu



ampun mak mertuaku!



lakonan semula menyarung cincin (x sarung pun, pegang jari je)



cantik kek dia...pelik lak aku tgk...lain skit dr yg lain..



ni saje nk bg aku jeles!!!



suap bihun lak!!!



kek yg dh kena belasah!



yg baju biru tu adik lelaki aku



sebahagian buah tgn menggantikan hantaran



dh mcm menikah kan!



bersama bapa tunang kak cik, dan mama



tgk la aksi kak cik ngan bapa mertua dia, kemain mesra!





last2 baru la ada muka aku...huhuhu



muka potograper yg kepenatan



almond london yg aku wat dah masuk balang!!



cup kek yg aku wat dh masuk raga!





muka seorang tunang org...



muka kakak tunang orang...huhuhu

ok la..cukupla setakat ni dulu
byk sgt pic..aku pilih2 je..
ca cin cau...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net