Want your
own Fotopage?








 
~sepanjang jalan kenangan, dari jejak langkah pertama~

By: de nuanza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 5-Mar-2009 10:50 Email | Share | Bookmark
pokok dalam pasu

lidah buaya
pokok jagung
pokok kari
kaktus
pandan
 
susah kan dok apartment, nk tanam pokok pun, kena dlm pasu je la
tu pun kena cari pasu2 yg comel2 sbb ruang kat balkoni bukannya besar sgt
tp sedih la, pokok2 cili semua mengalami musim luruh...huhuhuhu...
tinggal batang je...daun dh x de...tp aku tetap siram n beri semangat utk dia terus hidup

skang tinggal beberapa pasu je pokok2 aku yg masih subur...
harap2 tu ok la...
cuaca yg jap panaas, jap ujan ni, x leh nk pastikan pokok2 aku akan terus hidup sihat...




bunga melur pun tetiap hari berbunga
walau x selebat pokok mama, tp kurangnya, ada la jugak
lgpun pokok ni baru mula nk hidup...



pokok daun kari nampak subur
tp sayang nk petik
kalau wat kari, aku tetap beli daun kari...



pokok jagung encik garpil dh berbunga...ekekekekkeke
mesti org pelik dok apartment tanam pokok jagung......huhuhuhu



lidah buaya tu, byk gak anak pinak dia...
tp kurus skit..tp takpelah, nti ada masa kena cari pasu besar skit tuk dia



pokok kaktus yg dulu ada tujuh skang dh tinggal 4





pokok pandan yg togel...ekekekek....asyik kena kidnap je daunnya...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2008.

ns4007038.ip-198-27-81.net